marți, noiembrie 03, 2009



Ingrediente :

- 200 g paste integrale (eu am avut acasa spaghete dar ar fi mai bine paste gen pene sau altceva)
- 2 morcovi
- 200 g de ciuperci proaspete sau de conserva
- 2 rosii
- o legatura de ceapa verde
- un ardei
- 3 buc de ridichi
- 2 catei de usturoi
- 3 buchetele de brocoli
- 1 buchetel de conopida
- jumate de lamaie
- ulei de masline
- sare,piper, ghimbir macinat
- jumate de legatura de patrunjel verde

Morcovii se curata si se taie in doua, ciupercile se curata si se taie in 2 sau 3 ... buchetelele de brocoli si conopida se spala ... morcovii, ciupercile, brocoli si conopidase pune la steamer 30 min.


Intre timp taiem celelalte legume si fierbem spaghetele in apa cu sare, rosiile se taie felii, ceapa verde se taie rondele, ridichea se taie rondele, ardeii de taie rondele ... cand legumele din steamer sunt gata se scot si se taie cuburi (morcovul) ... se pune intr-o tava ...


peste se pune legumele proaspete, spaghetele ...si pregatim sosul de brocoli ...


Intr-un vas pune brocoli si conopida,



cu blenderul de mana il pasam, adaugam 2 linguri de ulei de masline, usturoiul pisat, sare, piper, ghimbir si zeama de la jumate de lamaie ...


amestecam bine, dupa care adaugam jumate de legatura de patrunjel verde tocat marunt...



cand sosul e gata se pune peste restul ingredientelor


si se amesteca bine bine ...


Se serveste cald sau rece ...



Pofta buna!!!

5 comentarii

cu asa retete ma indemn sa-mi pun steamer-ul din nou in functiunne

REPLY

Foarte interesanta salata; dar mai ales sossul de brocoli. Eu inca sunt in faza in care imi place guacamole la aproape orice; doar la dulce nu! Pe asta insa o sa-l fac pentru ca am brocoli si niste conopida se mai gaseste.
Felicitari!

REPLY

Multumesc Elena ...cred ca ar trebui sa incerci ca e fff buna ...
Iri ... nu ar fi rau sa iti pui steamerul in functiune ... totul e mai gustos gatit la steamer

REPLY

Elena eu inca nu am facut niciodata guacamole e timpul sa incerc si eu ...

REPLY

Oh, eu pun in salata verde, in salata de rosii, la cartofi, pe friptura de pui la rotisor... Nu ma mai satur! Il fac simplu sau uneori cu fulgi sau bucatele de chili, cu mai mult usturoi, mai dulce sau mai acru... Incearca, dar sa nu fie avocado foarte copt si prea moale, ca se face terci si nu are teztura si acelasi gust. Astept curioasa sa vada daca-ti place.

REPLY

Afișări ale paginii săptămâna trecută

Lista mea de bloguri

Popular Posts

Persoane interesate

Tunde's Blog . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates