vineri, noiembrie 06, 2009




Pictatul merge destul de incet ... pe langa atatea de facut prin casa, la lucru ... timpul liber nu e mult ... in 4 zile am realizat 3 printese ... Sirena Ariel, Cenusareasa si Frumoasa din padurea adormita ... pe randul ordonat de fata mea ... imi place ce a iesit ... insa nu e gata se poate vedea ca lipsesc inca micile detalii, inca nu sunt hotarata ce sa pun in spate ...cadrul ... o sa vad ... mai am de pictat 3 printese cred ... sau sunt mai multe? nu stiu o sa ma uit ... va invit sa va dati cu parerea ...




 


 

 


2 comentarii

Pai mie mi se pare ca merge destul de repede pictatul. Mai ales ca nu faci numai asta. Si sunt foarte frumoase. Cred ca de-abia asteapta Carla sa vada totul gata. Pai eu sugerez un fond pastel, ceva ca un bleu pal, ca niste norisori dezordonati. Dar asta depinde de voi - tine si de Carla - cand vor fi toate printesele gata.
Felicitari si spor la treaba!

REPLY

Multumesc Elena ... da e o idee buna ... multumesc ... oricum peste noapte fiica mea a muncit ... a visat ca pe peretele celalalt sa fie calutii pony ... ce bucurie pe capul... asa ca mai am mai am ...dar o fac cu drag ...ca o vad cat se bucura ... te pup si merci de pont ...

REPLY

Afișări ale paginii săptămâna trecută

Lista mea de bloguri

Popular Posts

Persoane interesate

Tunde's Blog . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates