duminică, noiembrie 15, 2009



Este o reteta surprinzatoare ... o reteta rapida si delicioasa ...o reteta ideal si zilele de post pt oricine , reteta care m-a inspirat o gasim pe forumul oneden la retete pt zilele de amidon ...postat de Alexa ... insa in modul meu caracteristic mereu imi vine cate o idee si schim retetele sper sa nu fie suparare

Ingrediente:

- 6 cartofi mari
- o ceapa rosie
- o conserva de ciuperci
- o rosie mare
- un catel de usturoi
- 200 g mazare verde conserva sau congelat (eu am folosit congelat)
- o legatura de patrunjel verde
- sare, piper
- ulei de masline
- putin : rozmarin macinat, ghimbir macinat, curyy,

  Cartofii se pun la fiert in coaja, in apa cu sare ...


cand au fiert se curata de coaja ... si se lasa un pic sa se raceasca ...


intre timp pregatim restul ingredientelor ... se spala bine toate ingredientele, rosia se taie cubulete,
ciupercile se scurg de zeama, ceapa se taie fasii, usturoiul se piseaza, mazarea se scoate din punga peste restul ingredientelor,


patrunjelul se toaca marunt ...


cand cartofii s-au racit un pic se rad pe razatoarea mare ...


punem toate ingredientele inr-un vas mai mare sa putem amesteca bine si se amesteca,


apoi adaugam condimentele ; sare, piepr, rozmarin, curry, ghimbir, mai amestec o data bine ...




 Luam o tigaie ... incingem o lingurita de ulei de masline ... punem din continutul obtinut in tigaie cate un pic cate un pic si cu ajutorul mainilor sau cu lingura nivelam in tigaie ... stratul de cartofi sa fie circa de un deget sau doi max ... lasam de foc mediu sa se prajeasca ...



cu o lingura verificam cum arata ...daca e maronie luam un blat de lemn ...cel mai mare posibil ... si il punem peste tigaie .... intorcem tigaia peste blat si pe blat va ramene placinta (aveti grija la maini sa nu va ardeti) ...



punem tigaia inapoi pe foc ei mai incingem o lingurita de ulei de masline, luam blatul si incet lasam sa alunece placinta inapoi in tigaie ca sa prajim placinta si pe cealalta parte ...



cand este gata o servim pe o farfurie mare cald ...


  Se poate face si placintele mici ...


  Se serveste cald cu frunze de patrujel si muraturi!!!


  Pofta mare!!!

5 comentarii

Este un fel de rosti dar cu mai multe legume, este foate bun si noua ne place.

REPLY

Interesanta varianta ta de reteta! Eu i-as face o singura schimbare: as pune compozitia intr-un vas sa se coaca la cuptor. Nu stiu daca este mai buna, dar cred ca o sa incerc si-ti spun.
Pupici

REPLY

Elena ... sa stii ca mi-ai citit gandurile ... si eu exact la asta ma gandeam ... ca data viitoare o sa o pun la cuptor ...normal astept sa vad cu a iesit ... te pup

REPLY

Si eu sunt curioasa. Iti fac o invitatie sa preiei o leapsa de pe blogul meu - la eticheta "Diverse". E prima leapsa primita si ma onoreaza compania in care am fost inclusa, asa ca vreau sa o transmit si eu mai departe unor persoane pe care le admir. Pupici

REPLY

Chiar acum mananc din placinta, este bestiala, chiar daca putin am cam prajit-o pe o parte
merci de retetele acestea delicioase

REPLY

Afișări ale paginii săptămâna trecută

Lista mea de bloguri

Popular Posts

Persoane interesate

Tunde's Blog . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates