miercuri, noiembrie 04, 2009


Dupa 2 ani de stat pe ganduri ... de planuit si de documentat ... azi m-am apucat si pot sa zic ca pentru prima faza sa stiti ca arata fff bine ... nu sunt eu mare decoratoare si nici cu talet extraordinar la desenat sau pictat ... doar am improvizat ... pt a crea o surpriza placuta fetei mele care este indragostita de lumea Disney in special de printesele Disney ... asa ca am hotarat sa pictez printesele Disney pe perete deasupra patului ca sa stea cu privirea asupra Carlei ... cum zice ea " Ariel are grija de mine" ...

De ce avem nevoie: de multe ...insa eu am simplificat lucrurile ... am improvizat din ce am avut acasa ... coli A4 dar A3 ar fi de preferat ... un creion chimic ...un PC (calculator)...un desen ales care se vede perfect ... vopsele colorate acrilice special pt pictat pe pereti si alte suprafete ... niste pensule si banda adeziva sau scoci ... pana acum simplu nu?


Am ales figura pe care l-am vrut si am luat 4 coli A4 si le-am lipit cu scoci ... am marit imaginea pe calculator ... am pus foaia pe monitor si am inceput sa conturez figura aleasa ... in cazul meu Ariel mica sirena ... dupa ce am avut conturul sau sablonul ... cu un creion chimic am ingrosat liniile ...


dupa care am luat plansa si l-am lipit cu scoci pe peretele unde trebuia sa fie desenul dar cu figura spre perete ...


dupa ce l-am fixat am colorat pe spatele coalei conturul peste tot ...



am dezlipit coala de pe perete si cu un creion chimic am trasat din nou figura ...


dupa care am inceput sa colorez ...


dupa ce am terminta de colorat am trasat liniile cu vopsea neagra ...


si gata ... maine o sa fac o alta figura poate Cenusareasa sau frumoasa din padurea adormita inca nu m-am hotarat ... o sa revin cum termin cu partea doua ca sa vedeti si voi cum avansez ...

2 comentarii

Si tu zici ca nu ai talent? Hm, la mine ar fi iesit orice, numai printesa nu! Chiar daca e simplu cum zici - ideea, modul de punere in practica, orientarea spre materiale adecvate - e multa dragoste pe peretii aia!
Meriti multi pupici si sa dai cativa si "printesei" reale - Carla!

REPLY

multumesc Elena draga ... imi place sa fac asta ...intradevar e facut din inima pt iubita mea Carla ... printesa vietii mele ... pt ea as invanta orice ... o iubesc fff mult dar cred ca orice mama isi iubeste copilul nu?

REPLY

Afișări ale paginii săptămâna trecută

Lista mea de bloguri

Popular Posts

Persoane interesate

Tunde's Blog . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates