sâmbătă, februarie 21, 2009

Ingrediente: - 5 dovlecei verzi (zukini) - un morcov - o ceapa (eu am folosit rosie) - o lingura de ulei de masline - o lingura de unt - supa de carne - 1l - frisca de gatit 250g zic eu ca ar fi mai buna, am folosit smantana si parca as fi vrut sa fie mai cremoasa. - o legatura de patrunjel verde - otet balsamic dupa gust sau zeama de la jumate de lamaie - ceapa verde 1 sau 2 legaturi (ne trebuie doar coada) -  crutoane si cascaval ras Ceapa se curata si se taie cum ne pica bine (oricum va fi mixat), dovlecei la fel, morcovii la fel. In oala in care vom fierbe supa incingem o lingura de ulei de masline cu o lingura de unt ... punem ceapa si calim bine, adaugam dovleceii, apoi morcovii si lasam sa se caleasca bine in ulei si unt cam 10 - 15 min ... apoi adaugam supa de carne, un pic  sare si punem capacul ... se fierbe pana ce legumele sunt moi ... apoi toata compozitia oalei se pune in blender si se mixeaza ... tot in blender punem smantana si o legatura de patrunjel verde se mixeaza bine ... se pune in oala ... cine doreste mai poate sa puna apa,  se pune otet balsamic sau zeama de la jumate de lamaie si se fierbe inca o data, se ia de pe foc. Se serveste cald cu cozi de ceapa verde taiata pt cei care sunt la dieta ... iar pt cei care nu sunt la dieta se poate servi cu crutoane sau cascaval ras. Pofta buna!

2 comentarii

Multumesc, draga Tunde, pentru retetele pe care ni le prezinti! Am folosit multe dintre ele cu mare succes!!

REPLY

multumesc Zena draga ... ma bucur ca am putut fi de folos .. te mai astept pe la mine ... pupici

REPLY

Afișări ale paginii săptămâna trecută

Lista mea de bloguri

Popular Posts

Persoane interesate

Tunde's Blog . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates