miercuri, noiembrie 18, 2020

Mai sunt cateva ore si este ziua mea, o zi despre mine, da, mai adaug un an in fila vietii mele, sincer nu-mi pare rau, am primit de la viata mai mult decat mi-am imaginat si asta este frumos, sunt recunoscatoare pentru tot ce am primit in acest an cu rele cu bune, in fond nimic nu se intampla fara un motiv. A mai trecut un an, un an in care am invatat sa fiu mai puternica, am avut parte de multe incercari o multitudine de evenimente ce mi-a schimbat viata, modul de existenta. Si am realizat, ca, ce nu ma doboara ma intareste, ma face mai puternica, doar eu sunt cea care pot decide pentru mine. Un an plin de lectii de viata, pe care le-am trait intens si ma bucur pentru fiecare lectie pentru ca asa stiu exact ce am de facut, imi place ce am invatat! Ce am invatat? Oooo multe lucruri utile atat anul acesta, cat si pe parcursul vietii mele dar poate pot spune ca tot ce am invatat in ultimii ani in acest an au capatat sens, multe lucruri despre care stiam dar pe care nu le-am realizat. Am realizat printre multe altele ca o zi in care nu am ras este o zi pierduta dupa cum spune si Charlie Chaplin si cat adevar este in asta, este foarte important cum iti incepi ziua, cum il continui si cum il termini. Nu am fost un om instinctual, mereu ma gandeam bine inainte sa fac ceva, insa mi-am dat seama ca pot avea incredere in instinctele mele, de cele mai multe ori functioneaza mai bine decat actiunele facute cu cap, deci am invatat sa imi urmaresc instinctele. Bunatatea, mult mi-a trebui pana mi-am dat seama ca bunatatea nu este ceva cu care este inzestrat oricine, chiar am trait cu credinta ca toata lumea e buna, ce naiva nu? Dar de fapt faptul ca eu sunt buna, dovedeste ca in lumea asta sunt si oameni rai, faptul ca eu sunt generoasa insemna ca sunt si oameni negenerosi Sa faci bine este din nou o provocare, e cale lunga pana acceptam sa facem un bine fara sa avem asteptari in schimb, mi-a fost greu sa recunosc asta si stiu ca asa cum am gandit eu gandesc si altii si nu recunosc, ca atunci cand fac un bine, asteapta tot feluri de mici favoruri in schimb, sau orice altceva in schimb,ei bine sa stiti ca atunci cand faci un bine si nu astepti nimic in schimb, iti aduce o stare de bine , de multumire, ce nu se poate compara cu nimic. Nu putem multumii pe toata lumea de aceea cand faci ceva fa o drag fara asteptari, asta pentru ca cu totii primim o data ceea ce meritam. Este foarte important sa faci ceea ce iti place, asta o stiam de ceva timp insa sa iti descoperi pasiunile, sa le dai frau liber efectiv iti dau aripi. Sunt mai puternica decat credeam, atunci cand am impresia ca numai pot eu de fapt mai pot un pic. Insa atunci cand chiar numai pot trebuie sa cer ajutor! Da, uneori si eu am nevoie de ajutor, a trebuit sa accept asta si Doamne ce usoara e viata dintr-o data. Ceva ce mi-a schimbat viata a fost modul de exprimare, trebuie sa inveti sa iti alegi cuvintele si sa le folosesti cu bunatate, pentru ca cuvintele pot vindeca dar in acelas timp te pot si otravi. Neintelegerile, micile replici schimbate cu fiica mea de 14 ani, care este o adolescenta rebela, cu personalitate si multa inteligenta mi-a demonstrat ca pot insipira pe cineva dar nu pot schimba pe nimeni. Pentru ca in viata trebuie sa experimentezi, sa inveti si sa TRAIESTi ca sa sti ce ai de invatat. Incredrea in mine, aici mai am de lucrat dar sunt pe drumul bun, am ajutor, am constientizat inca ceva si cred ca farmecul meu este in imperfectiunea mea, perfectiunea este doar un ideal. Fiecare esesc este o sansa extraordinara de a invata ceva, timpul este cel mai de pret lucru pe care il avem, pentru ca timpul le rezolva pe toate. Timpul trebuie apreciat si din perspectiva ca trece, apreaz timpul pe care il primesc de la oameni, in special de la cei pe care ii iubesc. La fina, la sfarsitul zilei, conteaza cine ma tine de mana : mama, tata, un prieten, sotul meu, copilul meu, cainele meu, cel care ma face sa ma simt bine, am invatat sa am grija de relatiile astea, sa le pretuiesc pentru ca asa cum incep se si termina. Am invatat ca nimic nu se intampla fara scop si ca orice problema are si solutii. Si nu in ultimul rand sa stiti ca uleiurile esentiale chiar au efect, nu trebuie sa crezi trebuie doar sa le incerci. Multumesc lui Dumnezeu pentru acest an, pentru ca mi-a dat putere sa trec prin toate incercarile intampinate, pentru ca sunt sanatoasa si pentru ca inca pot invata multe de la aceasta viata. Astep cu nerabdare ce imi aduce urmatorul an.

Afișări ale paginii săptămâna trecută

Lista mea de bloguri

Popular Posts

Persoane interesate

Tunde's Blog . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates