sâmbătă, iulie 18, 2009

Inspiratia mi-a venit de la o emisiune tv ... Euforia cuisin ... Don Mariano are niste retete grozave ... insa nu am gasit reteta exacta ... de aceea am cules ingredientele in functie de amintiri ... Ingrediente: - un pachet de file de somon afumat - jumate de ardei galben - jumate de ardei rosu - o salata verde mai mica - 3 rosii mai mari sau daca aveti rosii cherry e mai bine - o legatura de ceapa verde - ulei de masline - 150 g de cas proaspat - masline - 100 g - 3 catei de usturoi - 200 ml de smantana sau iaurt - o lingura de mustar - o lingura de kechup - sare, piper, cimbru si patrunjel verde Incepem cu pastele, punem pastele le fiert in apa clocotita, dupa ce au fiert se spala bine sub jet de apa rece si se pune la o parte ... spalam legumele bine ... si le taiem cuburi, branza la fel il taiem cuburi, scoatem bucatile de somon afumat si le taiem fasii ... nu f subtiri ... punem totul intr-un bol, punem sare si piper ... si lasam salata la o parte ...incepem sa pregatim dressingul ... punem intr-un bol smantama, 2 linguri de ulei de masline, lingura de kechup, lingura de mustar, 3 catei de usturoi pisat, cimbru si patrunjel verde ... se amesteca bine pana se omogenizeaza ... punem dressingul peste salata ... si amestecam bine bine ...se pune la frigider 30 min ca sa se amestece bine aromele. Se serveste simplu ... este o salata super gustoasa si fff usoara ... Pofta buna! P.S. imi cer scuze pt claritatea imaginilor insa dupa cum am mai spus aparatul meu foto s-a stricat asa ca pozele au fost facute cu telefonul ... o solutie temporara pana fac rost de un aparat nou ...

2 comentarii

Ce reteta delicioasa!
Nici eu nu am un aparat foto, de care ar trebui cumparat?

REPLY

chiar a fost delicioasa ... cel putin sotul meu asa zicea ...aparat de care? hmmmm cred ca ceva performant vreau ... un nicon, sony, fuji cu zoom mare ... ceva care sa ma tina mai mult de 2 ani ... cum a fost cazul celuilalt aparat ...ma bucur ca ai fost pe la mine ...

REPLY

Afișări ale paginii săptămâna trecută

Lista mea de bloguri

Popular Posts

Persoane interesate

Tunde's Blog . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates