duminică, noiembrie 07, 2010

Provocari dupa provocari ... dupa tortul in forma de dinte acum urmeaza provocarea lunii NOIEMBRIE gazduita de nimeni alta decat Furnicuta Boscodina o artista in culinarit ... pe care o admir de ceva de timp in coace ... dar sa nu uitam nici de Mihaela care a fost gazda provocarii lunii Octombrie ... cu retete din dovleac ...la care din pacate eu nu am participat nu de altceva dar am aflat cam taziu ...dar acum o sa incerc sa va inebunesc cu reteta mea care a fost o mare surpriza pentru mine si familia mea, atat prin eleganta ei, gustul unic, fin, interesant cat si prin mirosul imbietor care a umplut bucataria in dupa masa aceasta. Deci va invit sa urmariti reteta mea de ”Pui cu nuci si usturoi”. Ingrediente: - 2 bucati intregi de piept de pui - 3-4 catei de usturoi pisat - 100 g de nuci macinate - 2 linguri de unt - 250 ml de frisca de gatit - sare, piper - 100 g de cascaval afumat Pt garnitura eu am gatit cus cus dar puteti sa il serviti cu ce garnitura preferati. Pieptul de pui se spala, se sterge de apa si se taie fasii, nu fff subtiri cam de 2 degete ... condimentam carnea cu sare si piper. Intr-o tigaie punem untul, lasam sa se topeasca si sa se incinga, prajim fasiile de carne la foc mare si pe o parte si pe cealalta, doar cat sa prinda o crusta usor maronie. Asezam fasiile de carne prajita pe un servetel de hartie si le punem la o parte. Aprindem cuptorul. Nucile le dam prin masina de tocat, usturoiul il pisam si cascavalul il dam prin cea mai mica razatoare. Luam un vas termorezistent, impartim cantitatea de carne  in 3, punem o parte din cantitatea de carne in tava, punem jumate din usturoiul pisat repartizat uniform peste tot si punem nuca astfel incat sa acopere uniform carnea si usturoiul. Peste nuca punem din nou un strat de carne, cealalta jumatate de usturoi repartizat uniform peste tot, acoperim din nou cu un strat de nuca ... la final punem ultimul strat de carne si acoperim din belsug cu nuca, peste turnam uniform frisca lichida si terminam cu un strat delicios de cascaval afumat. Punem totul la cuptor in jur de 20 - 30 min ... pana ce cascavalul prinde o crusta maronie. Servit cald sau rece e la fel de delicioasa. Pofta buna!

4 comentarii

Uite , ca acum la mine a trecut o luna pana am ajuns sa receptionez raspunsul tau, ma bucur de tatal tau, ca se simte bine. Sa ai o saptamana binecuvantata!

REPLY

Ah si reteta ta arata foarte bine, interesanta asociere, poate va ajunge si la mine meniu de sarbatori.

REPLY

mi se pare cea mai interesanta reteta pe care am citit-o in ultimul an. arata foarte bine.
esti o superinventiva bucatareasa.
vorba doamnei de mai sus, cred ca i-ar sta bine in meniul de sarbatori.

REPLY

Iri draga ...se poate face si de sarbatori, mai ales ca de Craciun nuca este un element traditional ... si crede-ma e si fff gustoasa ...

Loredana ... multumesc pt aprecieri ... idea mi-a venit de la Furnicuta, am tot gandit-o cum sa amestec eu usturoiul cu nuca si uite ce a iesit, merita incercat ca e ffff bun ...
O zi buna pt toata lumea!!!

REPLY

Afișări ale paginii săptămâna trecută

Lista mea de bloguri

Popular Posts

Persoane interesate

Tunde's Blog . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates