sâmbătă, octombrie 17, 2009


Ingrediente:

- 4 -5 rosii coapte bine
- 1 l suc de rosii
- jumatate de : ardei california rosu, galben si rosu (orice ardei aveti )
- o ceapa rosie
- 2 catei de usturoi
- 1 lingura otet de vin
- busuioc proapat,
- patrunjel verde
- sare, piper
- ardei iute



Toate legumele se taie cuburi sau cum doriti ...



se pune intr-un blender ...se adauga sucul de rosii si se mixeaza bine bine, apoi se adauga condimentele:
 busuioc,patrunjel, sare, piper si otetul




se mixeaza inca o data pana obtinem o supa mai groasa ...




 Daca va place sa mancati iute atunci adaugati ardeiul iute direct in blender daca nu atunci la servire se adauga direct in farfurie ...
Supa aceasta este o supa spaniola care deobicei se consuma pe canicula cu cuburi de gheata si cu bruschete ... insa si asa caldut a fost Ok.


Se consuma in zilele de vitamine - Dieta Rinas 90

1 comentarii:

Asa cum tu spui,e o reteta spaniola, se consuma ca felul 1 in vara, dar cum tu explici reteta deja nu mai e gaspacho e ce veri tu, numai gaspacho nu.adevaratul gaspacho se face cu rosii(nu suc),usturoi,ardei (rosu si capia), castravete si paine uscata(inmuiata in prealabil),si un virf de cutit de chimen(praf),se serveste cu cuburi de gheata.Asta este adevarata reteta de gaspacho madrileño,andaluz,asturiano sau de orice zona de Spania.Am gasit din intamlpare blogul tau, cautand o retea de socata(nu-mi aduceam aminte cantitatile)si mi-a atras atentia vazand ca pui gaspacho(cum nu ie o reteta romaneasca...)Nu stiu de unde ai scos reteta dar nu e cea adevarata(nu se pune nici ceapa,nici patrunjel).In alta ordine de idei, daca am inteles bine ¿ tu iti faci dieta pe saptamana de...H.C, proteine,vitamine si minerale?Sau nu am inteles eu bine?O dieta equilibrata consista in a manca cat mai variat, intr-o zi organismul necesita atat vit. si min. cat si proteine,lipidos si hidrati de carbon,in cazul contrario provoci un desorden metabolico.Nu ie o critica e un sfat,si ca sa termin te felicit ptr.blog esta bine facut si cu gust.Un salud de Madrid.
Maria
P.S.
ti-as lasa adresa de la blogul meu, dar cum nu e in romaneste...
despre dietetica si nutritie(scuza la gramatica).

REPLY

Afișări ale paginii săptămâna trecută

Lista mea de bloguri

Popular Posts

Persoane interesate

Tunde's Blog . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates