sâmbătă, noiembrie 14, 2009



Au mai trecut cateva zile ... si camera Carlei a mai primit un nou personaj ... Clopotica ...


mare a fost fericirea cand a venit printesa mea acasa ... avem o zana printre noi care are grija de noi ... si pt ca toata lumea mi-a cerut poza cu printesa Carla printre printese am incercat sa ii fac niste poze in somn ...


e asa de draguta, asa de frumoasa, asa de inocenta ...




as sta cred ca toata noaptea sa o privesc cum doarme ... insa presupun ca voi care sunteti pariti stiti ce simt ... iar cei care inca nu au copii o sa afle ...




  P.S. mereu ma apuca rasul dimineata ... cearceaful ala zici ca are picioare si in timpul noptii danseaza sub Carla mereu  e mototolit ...

8 comentarii

Mereu surprinzatoare! Credeam ca te opresti la printesele deja existente. Bucuria Carlei merita orice efort, nu?
Pupici multi pentru realizarile tale!

REPLY

da, si inca nu ai vazut tot ... inca mai am 3 printese de pictat ...ce printese? PONY ... dar dupa asta ne oprim ca o sa fie prea mult si nu va arata bine ...multumesc Elena draga si eu te pup din tot sufletul ...

REPLY

cu printese ... hi hi

REPLY

Eu asteptam sa vad finalul si apoi sa-mi dau cu parerea :D Oricum ai facut o munca deosebita, toate felicitarile mele! Acum ai o printesa, printre printese!

REPLY

Multumesc Livia ...mai este pana la final daca e gata pana la sarbatori ma bucur ... asa ca mai avem ... dar sunt si eu multumita ...noapte buna

REPLY

superbe desenele si mai ales printesa adormita din patut :)
Si eu am talent la desen :) mai deloc dar am cautat pe google "how to draw..." ce vrei tu si sunt multe tutoriale pas cu pas, sau cel putin ce am cautat eu am gasit, strumfi are o girafa imensa langa patut care si-a aplecat gatul si se uita la el .poate gaseti idei pentru fundal!spor la treaba:)

REPLY

Ceau Tunde.
Tare fain a iesit...Daca nu faceai o cariera in medicina puteai sa ajungi o pictorita renumita, nu?
Imi aduc aminte de cind eram pe Yahoo 360 ca vroiai sa faci camera Carlei...Si pina la urma ai reusit.Felicitari.
Va pup, pa

REPLY

Afișări ale paginii săptămâna trecută

Lista mea de bloguri

Popular Posts

Persoane interesate

Tunde's Blog . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates