marți, mai 05, 2009

Ingrediente: - o conserva mare de fasole rosie (eu am folosit bonduel) - un morcov - o jumatate de telina - o ceapa rosie - doi catei de usturoi - doua cepe verzi - varza cam 200 g - o lamaie - ulei de masline - sare - frunze proaspete de maghiran si cimbru Legumele se curata si se spala ... si se trec prin razatoare ... conserva de fasole rosie se desface si se lasa la scurs cateva minute ... se pun toate ingredientele intr-un vas mai adanc, maghiranul si cimbrul se toaca marunt si se pune peste restul ingredientelor, se pune ulei de masline cat considerati si jumatatea de lamaie ... se amesteca totul si se pune la frigider in jur de o ora ... Se consuma simplu sau ca si garnitura ... Pofta buna! P.S. adaug un comentariu pt concursul Olivo ...  salata are in jur de 400 calorii care are in jur de 400 g ... daca mananci 250 g atunci are 200 g si e suficient ca e destul de consitenta asa pt ca contine fasole rosie ... poti sa o manaci simplu sau cu un pipt de pui la gratar - o jumate de piept in jur de 150 calorii

5 comentarii

Tunde, multumesc pt retea de salata. Chiar ma impiedicam de o conserva, ratacita prin casa, si nu stiam cu ce sa o combin. Este si potrivita in regimul monti, asa ca e perfecta ;)

REPLY

muy buenooooooo¡¡¡¡muackssss

REPLY

ma bucur Laly ... sa iti fie de bine ... iti spun sincer mie mi-a placut mult si am zis ca o sa mai fac .,..o zi buna

REPLY

Mi-e foame!Frumos blogul tau

REPLY

multumesc Dan ... ma stradui cat pot ... in legatura cu salata, cat de bine arata asa si e de buna ...

REPLY

Afișări ale paginii săptămâna trecută

Lista mea de bloguri

Popular Posts

Persoane interesate

Tunde's Blog . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates