vineri, mai 29, 2009


Pe 27 mai 2009 am implinit 3 ani de casnicie ... stiu ca nu e mult ... insa cei 13 ani in total sunt deja ceva nu?
As vrea sa va spun o poveste ... povestea noastra ...
Totul a inceput acum 13 ani ... mai exact in 1996 ... cand eu si actualul meu sot ne-am mutat intr-o banca ... eram in acelas liceu, aceas clasa .. ne-am simpatizat mereu, vorbeam mult insa nici nu mi-a trecut prin cap ca de fapt el va fi sufletul meu pereche,... dupa cum spuneam ne-am mutat intr-o banca, la inceput totul a decurs foarte bine .. devenisem prieteni ... foarte buni prieteni ... imi povestea aproape totul ... despre ce fata ii placea, eu dadeam sfaturi cum sa cucereasca o fata, l-am invatat cum trebuie sa se comporte cu o fata ... totul a fost bine asa cum era pana cand el mi-a zis in gluma in timpul unei ore ... ca vrea sa fie cu mine, ca vrea sa incerce sa fie cu mine ... nu trebuie sa va zic ca prima reactia a fost " NU " insa nu s-a lasat si mi-a zis sa ma mai gandesc un pic ... si asta am facut ... un week and am stat pe ganduri si am zis de ce nu? nu am nimic de pierdut ... asa a inceput totul ... la inceput a fost relatie inocenta intre doi copii practic ... aveam 16 ani iar el 15 ... normal ca totul parea o distractie, mai mult timp impreuna cu amicul meu cu care m-a intelegeam de minune ... asa a inceput povestea noastra de dragoste ... si de atunci au trecut 13 ani ... au fost momente frumoase si momente mai putin frumoase ... ne-am despartit de 2 ori si ne-am impacat, parintii mei nu au fost de acord cu el, insa l-au acceptat pt mine ... ce nu face un parinte pt fericirea copilului lor ... totul s-a linistit, ne-am mutat impreuna ... totul a devenit ceea ce ne-am dorit, ce am visat atatea ani ... sa avem o familie ... acum 3 ani s-a nascut Carla fiica noastra ... care ne-a unit si mai mult, in urma careia am decis sa ne casatorim tot acum 3 ani ...
Desi au trecut 13 ani, ne-am maturizat si timpul a trecut ... inca suntem la fel de buni prieteni ca si acum 13 ani, ne iubim la fel de mult ca si acum 13 ani ... iar dovada acestei relatii este mandria nostra Carla ...

Va invit sa urmariti alaturi de mine mai multe filmulete ... mici filmulete taiate de pe dvd -ul cu nunta noastra ...

Cununia religioasa pe scurt ...


Am incercat sa concentrez toata petrecerea intr-un mic filmulet de 10 min ...



Carla poate sa zica ca a fost la nunta parintilor ei ...





Tortul miresei


Daca va intrebati de ce eram asa dezamagita ... va spun ca melodia pt intrarea tortului nu a fost cea alesa de noi ... dar asta e dj-ul a avut ideile lui la care nu a vrut sa renunte ...

8 comentarii

La multi ani! sa fiti sanatosi si sa va bucurati de minunea voastra.

REPLY

Foarte frumoase filmuletele. Sa fiti fericiti si sanatosi si sa jucati la nunta Carlei si a copiilor ei. LA MULTI ANI !!!

REPLY

Va multumesc fetelor ... da Ginette asta imi doresc si eu ... sa joc la nunta fetei mele ...va pup

REPLY

HAPPY ANNIVERSARY...LA MULTI ANI cu fericire si va doresc tot binele din lume! Si noi serbam anul acesta, nu 3 ani, ci "32" ani fericiti!
p.s. merci de follow back.
xo Nina

REPLY

La multi si fericiti ani! Cu sanatate, iubire si intelegere ,alaturi de fetita voastra si de copiii care vor mai veni! :)

REPLY

La multi ani! sa traiti fericiti si voiosi toata viata voastra! :D

REPLY

Multumesc pt toata lumea ... sunteti niste scumpe cu totii ... va pup

REPLY

Multi ani frumosi, intregii familii!

REPLY

Afișări ale paginii săptămâna trecută

Lista mea de bloguri

Popular Posts

Persoane interesate

Tunde's Blog . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates