sâmbătă, mai 09, 2009



Dupa o zi frumoasa cu soare si o seara plina de veselie a urmat o noapte oribila ... toata noaptea am stat in apropierea toaletei ... Carla (fetita mea de 3 ani) a vomitat aproape toata noaptea ... dimineata la 7 ne-am dus la urgenta ... Spitalul de copii Oradea Gavril Curteanu ... dupa 6 ore de stat acolo ... sub perfuzie ne-am intors acasa ... acum e bine ... insa ziua de azi si noapte trecuta au fost ca un vis urat ... tot ce imi doresc este un somn adanc si plin de vise frumoase pt amandoua ... important e sa fie ea bine ...

4 comentarii

insanatosire grabnica!!

REPLY

Sanatate multa! Tunde,imi dai si mie o adresa de mail unde sa iti pot scrie? te rog frumos, multumesc. Foarte frumos arata noua fata a blogului,ma gandeam eu ca schimbi ca mai devreme nu puteam intra pe blogul tau. pupici

REPLY

tundenana@gmail.com sau tundenana@yahoo.com ... merci am muncit ceva la fatada ... si mie imi place ce a iesit ... pupici

REPLY

multam fain, pup:*

REPLY

Afișări ale paginii săptămâna trecută

Lista mea de bloguri

Popular Posts

Persoane interesate

Tunde's Blog . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates