joi, mai 21, 2009




Ingrediente:

- 1200 kg de cartofi
- 6 oua
- 500 g smantana
- 0 lingura de mustar
- maghiran proaspat
- sare, piper
- 100 g cascaval
- 10 buc de rosii cherry
- masline
- ulei de masline


Cartofii asa cu coaja se spala bine si se pune intr-o oala mai mare ... se pune apa si tare ... se lasa la fiert pana devin moi,



ouale se spala si se pune la fiert pt oua tari ...



cand cartofii si ouale au fiert ... se ia de pe foc si se pune apa rece peste sa le racim un pic ... apoi se curata cartofii si ouale de coaja.




Luam o tava mai adanca unde vom prepara cartofii in straturi ... ungem tava cu ulei de masline si incepem sa taiem cartofii rondele groase de 1 cm ... punem un strat de cartofi,


apoi taiem ouale rondele(2 oua pe un strat)si le asezam peste cartofi,



punem sare, piper si maghiram taiat marunt,




smantana se amesteca cu o lingura mare de mustar si apoi se pune cu lingura peste cartofi si oua (nu punem tot ci un strat, mai lasam si pt restul straturilor),



dupa ce am pus smantana din nou taiem un strat de cartofi,



oua, sare, piper, magiran, smantana ... si urmeaza ultimul strat care se termina cu un strat de cartofi, oua, sare, piper, maghiran, smantana ... iar ca ornament punem rosiile cherry si maslinele ... iar peste punem cascavalul ras (eu nu am avut cascaval asa ca am pus ce am avut)...




cand am terminat punem totul la cuptor preincalzit in jur de 30 min (pana ce cartofii si cascavalul se rumesc).


Se serveste ca si garnitura langa carne sau simplu cu acrituri.






Pofta mare!

2 comentarii

tote retetele ce sunt scrise se pot manca in dieta disociata RINA? Multumecs!

REPLY

Andra draga NU,in dreapta pe coloana mai jos este scris Rinas 90 si acolo vei gasi retete in functie de zile ... alea le poti manca cu siguranta ... si intra si pe blogul reteterins90.blogspot.com si vei gasi multeeeee retete ... o zi buna

REPLY

Afișări ale paginii săptămâna trecută

Lista mea de bloguri

Popular Posts

Persoane interesate

Tunde's Blog . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates