joi, decembrie 25, 2008



Este o adevarata minune ... e gata in jur de 20 min daca ai martipanul gata facut, e foarte gustoasa iar musafirii mei au fost vrajitit ... eu le-am dat numele de Welcome Cooky pt ca le-am servit pe musafirii mei cand au intrat pe usa in loc de welcome drink ... si a fost o idee buna dar si pe masa arata superb. Reteta am luat-o dintr-o carticica ungureasca Rama!

Ingrediente:

- 120g - 130g biscuiti cu miere (in fuctie de cat e gramajul la punga de biscutit)
- 300g martipan
- 4 linguri de rom alb (eu nu am avut rom alb acasa asa ca am folosit Baileis i-a dat un gust super asa ca merge cu orice bautura dulce in functie de ce avem acasa sau in functie de imaginatie)
- coaja de la o portocala sau lamaie (eu am folosit lamaie)
- 1 plic de zahar vanilat Boubon dr Oetker
- jumate de sticluta de esenta de migdale Dr Oetker
- nuca macinata - cat sa se dea bilutele prin ea
- ciocolata pt topit cam 50 g ... poate fi si glazura de la dr Oetker eu am folosit glazura
- ciocolata faramitata pt decor sau cu ce vreti voi sa decorati

Biscuiti se pun intr-o punga si se inchide bine, cu sucitoarea se sfarama, daca aveti robot de bucarie atunci linistit folositi-l ca iese mai fin ... martipanul (trebuie sa va spun ca eu am facut si martipanul acasa, reteta am luat-o de la Totoro si este o reteta foarte usoara, merita facuta ...)se taie bucati, se pune biscuitii sfaramati si martipanul intr-un vas, se pune peste romul sau ce aveti, coaja de lamaie, zaharul vanilat, esenta de migdale, si amestecati bine daca vi se pare un pic uscata puteti adauga o lingura de lapte pana obtinem o pasta care se poate modela intre palme sub formade bilute.
Formam bilutele, le trecem prin nuca, topim ciocolata sau facem glazura si picuram pe bilute, iar cat este ciocolata moale se orneaza cu ciocolata sfaramata sau ce doriti.

Se pune la frigider pana se intareste glazura sau ciocolata!






Craciun Fericit pt toata lumea!

Afișări ale paginii săptămâna trecută

Lista mea de bloguri

Popular Posts

Persoane interesate

Tunde's Blog . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates