joi, noiembrie 12, 2020

Ingrediente: - 2 morcovi - telina in jur de 100 g - praz - 100 g - patrunjel radacina 1 bucata mai mica - 350 g de piept de pui - 3 linguri de sos de soia Legumele le spalam, le curatam si le taiem fasii subtiri. Ca sa va fie mai usor puteti folosi instrumentul de curatat cartofi, carnea se taie fasii. Se pune in tigaie la incins un pic de ulei de masline, dupa care calim puiul, condimentam cu sare si piper, cand puiul este facut, adaugam legumele, le calim cateva minute dupa care adaugam putina apa punem capacul si il lasam sa se rumeneasca sub capac. Legumele trebuie sa fie facute pe jumatate sau aldente sa fie usor crocante, cand totul este gatit adaugam sosul de soia si amestecam. Eu l-am servit cu orez dar se poate servi si cu piure de cartofi, dupa preferinte. Avand in vedere ca fata mea nu mananca carne eu il pregatesc si fara carne si este la fel de gustoasa! Pofta Buna!

Afișări ale paginii săptămâna trecută

Lista mea de bloguri

Popular Posts

Persoane interesate

Tunde's Blog . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates