luni, ianuarie 18, 2010

O leapsa de Elena ... multumesc ...

1. Cand cititi, pentru a marca locul unde ati ramas cu lectura, folositi semne de carte sau indoiti pagina?!
R. acum o sa ma huiduiti stiu ... eu am prostul obicei sa indoi foaia ...insa mai folosesc si un pix ...sau orice obiect ce imi pica in mana de pe birou ...
2. Ati primit, in ultimul timp, o carte drept cadou si, daca da, care a fost aceasta?
R. Nu, din pacate nu am primit o carte de vreo 4 ani ... am primit cartea MAMA SI COPILUL, insa acum 3 luni ultima carte luata a fost RINAS 90.
3. Cititi in baie?
R. se mai intampla ... drept e ca rar ...dar se mai intampla cand fac o baie fierbinte mai stau sa citesc ceva in vana ...
4. V-ati gandit vreodata sa scrieti o carte si, daca da, care ar fi fost aceasta?
R. Nu si nici nu cred ca o voi face vreodata ...nu am talent la asa ceva
5. Ce credeti despre colectiile de carte de la noi?
R. Ce colectii? sincer nu stiu ... colectiile aparute mai nou sunt ok, unele sunt bune ...mai ales cele pt copii ...
6. Care este cartea preferata?
R. poate as putea sa zic ca Codul lui Davinci
7. Va place sa recititi unele carti si care ar fi acestea?
R. DA, orice carte care mi-a placut
8. Ce parere ati avea despre o intalnire cu autorii cartilor pe care le apreciati si ce le-ati spune?
R. hmmm ... as fi impresionata ... si probabil emotionata ... ce le-as zice nu stiu ...deobicei sunt omul momentului ..la emotii ma comport bine ... nu stiu ce as zice ...
9. Va place sa discutati despre ceea ce cititi si cu cine?
R. nu prea apuc sa discut cartea citita ...
10. Care sunt motivele care va determina sa alegeti o carte pe care sa o cititi?
R. recomandarile celor din jur ...interesele personale
11. Care credeti ca este o lectura "obligatorie", o carte pe care cineva trebuie sa o citeasca?
R. nu stiu sa raspund la asta ... mereu am urat lecturile obligatorii ... si sincer nici nu sunt omul care citeste mult ...nu am timp si poate e si o comoditate ... de aceea nu as stii ce sa recomand
12. Care este locul preferat pentru lectura?
R. acasa in patul meu ... in liniste
13. Cand cititi ascultati muzica sau lecturati in liniste?
R. in liniste
14. Vi s-a intamplat sa cititi carti in format electronic?
R.din pacate mai nou numai in format electronic citesc
15. Cititi numai carti cumparate sau si pe cele care sunt imprumutate?
R. si imprumutate ...normal
16. O carte este pentru mine... Cum ati descrie o carte?
R. un mod de relaxare ...

Inchei cu un premiu ... un premiu frumos al prieteniei de la o doamna speciala ... o doamana care m-a ajutat ffff mult si de la care am invatat multe ... Elena
Multumesc mult Elena pt tot ... te pup
iar premiul si leapsa o acord tuturor prietenilor mei virtuali ... sunt destui de aceea nu ii enumar ... asa ca dragi prieteni va rog ridicati premiul ...

2 comentarii

Iti multumesc pentru cuvintele frumoase despre mine. Cred ca ne uneste pe noi doua dorinta de a ajuta oamenii. Nu cred ca suntem speciale pentru asta, pentru ca asa suntem noi. Dar, daca ne uitam la oamenii din jur (nu cei care ne sunt dragi! toti ceilalti insa...), imi vine sa cred uneori ca noi apartinem altei lumi, in care raul si uratul nu au ce cauta.

REPLY

Da, ai mare dreptate Elena ...o scumpa ca tot timpul ,.. te pup

REPLY

Afișări ale paginii săptămâna trecută

Lista mea de bloguri

Popular Posts

Persoane interesate

Tunde's Blog . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates