duminică, ianuarie 24, 2010





A fost frumos, a fost obositor ... a trecut ... dar ne-a placut ... 3 zile de sarbatoare la casa noastra ... ca in povesti nu? 3 zile au sarbatorit si personajele din poveste o anume ocazie ... asa am facut si noi ...
Am inceput la gradi miercuri 13 ianuarie ... unde totul a mers la repezeala ... de ce sa mearga totul bine ... astepta gradinita control de la sanepid ... asa ca totul a decurs repede ... am adus tortul ...care a fost frumos si avea ca protagonista pe Cenusareasa si printul ei ... toti copii au fost lesinati ... am aprins lumanarile am cantat LA MULTI ANI!!! dupa care a curs sampania pt copii ... totul a fost fff dragut ... toti copilasii erau veseli si incantati de tort si de sampanie ...


Totul s-a linistit pana vineri ... vineri am intrat dimineata in bucatarie si acolo am stat mult si bine ... dar nu mi-a parut rau ... am creat si am bucatarit de mi-a venit rau insa seara am fost fresh si prezenta la party ... ce a fost meniul? va spun acum ... multumita unei doamne ffff talentate ... am reusit sa fac multe chestii interesante ... inspirata de pe net normal am decorat mancarea ...zic eu destul de interesant ...in special pt copii ...
pe masa s-au gasit:
Gandacei din rosii ...rosii umplute cu branza


Broscute din rosii ...rosii umplute cu sal de vinete

Oua umplute

Salata de cartofi

Snitele
Sanviciuri

Rulouri de pizza

Aricei de paine ...


Decorul din ananas ... si covrigei



Masa in intregime


Seara a venit repede ... au sosit si invitatii ... nasii, unchiul si matusa, pritenii ... totul a fost fff placut ...poze am facut dar nu fff multe acum realizez ... atunci a fost totul atat de aglomerat ca nu mi-am dat seama ...dar am prins cateva clipe dragute ...


Normal ca atractia serii a fost tortul ...



tortul care a luat forma printesei preferate a Carlei ... frumoasa din padurea adormita ... totul a fost in balans sa zic asa ... copii au fost fff bucurosii ... adultii al baut un pic mai mult si au dat in mintea copiilor (in special tati, mandru de fiica lui)...deci ne-am inteles de minune ...
Sambata ... o noua zi de party ...mami prezenta in bucatarie din nou ... invitatii seara socrii si parintii mei pe scurt bunicii ... trebuie sa ne prezentam bine ... ca stiti voi cum e cand vin socrii in vizita trebuie sa fie totul perfect ca apoi ne trezim cu critici ... si pt ca socrii mei nu prefera mancarea dichisita cum se exprima ei ... am gatit mancare traditionala sa zic asa ... supa de curcan cu rasol si taietei de casa facut de bunicuta mea draga ... dar nu eram eu daca nu puneam pe masa si ceva mai interesant asa ca a fost si a doua supa ... Supa de carne cu castraveti murati si tarhon (care a avut un succes mare)... piure de cartofi cu friptura de vitel, cu muraturi puse de taticul meu ... iar desert tort frumoasa din padurea adormita ...petrecerea a inceput dupa masa cu strabunica ... care ne-a vizitat cu mare drag ... si noi ne-am bucurat ... ca vorba aia te bucuri de bunici pana ii mai ai ... iar seara s-a continuat cu familia ... din nou veselie mare, copii s-au jucat ... a fost frumos ... dar s-a terminat ...vorba sotului meu ... "o data totul se termina" ... si pt ca tot vorba sotului meu "finalul conteaza" per ansamblu totul a iesit bine ... multe cadouri in special cadouri utile de data asta pt care drept e ca mami s-a bucurat mai mult ...dar si Carla e fericita ...
Cu asta inchei povestea mea ... a fost lunga dar sper ca v-a placut ...



3 comentarii

Ma bucur pentru tine, ca esti multumita cum au decurs lucrurile. Deci, nu te intreb cum ai rezistat, au fost multe de facut si de "bibilit". Una peste alta, va fi o amintire deosebita si pentru voi, dar si pentru Carla, care cred ca incepe sa inteleaga si sa tina minte pentru mai tarziu aceste sarbari.
Pupici pentru mamica harnicuta, dar si pentru printesa!

REPLY

LA MULTI ANI CU SANANTATE!!!! Sa va traiasca printesuca si sa o aiba Domnul in paza Lui mereu, iar voua parintilor felicitari!
Superb totul, nici nu ma mira esti o gospodina desavarsita!

REPLY

Cu intarziere, La multi ani Carla! Sa cresti mare, frumoasa si sanatoasa. Sa fii cuminte si sa asculti de mami si tati. Tunde sa va traiasca printesa ce afrumoasa si fericitari pentru imaginatia cu care ai creat cele trei zile de poveste. Masa arata superb. Va pupam cu drag. xx

REPLY

Afișări ale paginii săptămâna trecută

Lista mea de bloguri

Popular Posts

Persoane interesate

Tunde's Blog . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates