duminică, octombrie 04, 2009



Avand in vedere ca ambele bunici s-au nascut in octombrie ... La Multi Ani la amandoua ... dar in special acum ma gandesc la bunicuta mea care azi 4 octombrie ar implini 81 ani daca ar mai fi printre noi ... din pacate de 1 an jumate a murit dupa cateva luni de boala ... din pacate asta e viata si trebuie sa acceptam firul vietii ... dar asta nu e o scuza pt faptul ca numai e ... din pacate nu am ajuns la cimitir sa ii duc o floare de ziua ei de aceea am aprins o lumanare si ma gandesc la ea foarte mult, ma rog pt sufletul ei ...
CANDELS Pictures, Images and Photos
imi lipseste foarte tare si azi, ea este cea care m-a calauzit aproape toata viata mea, ea a facut parte din zilele de zi cu zi ... ea a fost o parte din mine ... si poate unii nu cred dar nu este zi sa nu ma gandesc la ea, sa nu mi-o imaginez cum era cand statea pe canapea, cum canta cand se uita la emisiunile ei preferate ... cum se uita la mine cu ochii ei verzi ... cum rasuna vocea ei calda de pe banca din fata blocului, de fiecare data cand ajung acasa si e plina banca de vecine mereu o vad cu statea ea la barfe pe banca cu femeile de varsta ei ... pur si simplu nu am crezut ca asa de greu va fi fara ea ... omul se obisnuieste cu orice chiar si cu moartea unui om drag ... insa in sufletele noastre ramene un gol ... un gol pe care nimeni nu il poate umple ... inca o data buni acolo unde esti - Te iubesc si sunt linistita ca stiu ca acolo unde esti iti este bine, Dumnezeu are grija de tine si de sufletul tau ... iar amintirile mele nimeni nu mi le poate lua ...

Un cantec pt ea ...

Afișări ale paginii săptămâna trecută

Lista mea de bloguri

Popular Posts

Persoane interesate

Tunde's Blog . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates