miercuri, septembrie 02, 2009




Reteta a fost inspirata din emisiunea maghiara Vacsora Csata de pe RTL Klub Ungaria ... o emisiune asemanatoare celei de pe Prima Tv - Cireasa de pe tort ... am modificat reteta si a iesit ceva extraodinar de gustos ... o sa fac si reteta originala insa acum nu am avut toate ingredientele ...



Ingrediente:

- piept de pui fara os - cam 800 de g
- 3 oua intregi
- pesmet si seminte de susan - cam 300 g
- faina
- ulei pt prajit snitelele
- cartofi - 1 kg
- o cutie de ciuperci
- casacaval - 250 g

Carnea se spala si se taie felii ... se bate si se pregateste ca si un snitel normal ... se pune carnea in faina apoi ouale batute (eu am condimentat ouale cu un pic de cimbru si maghiran, sare, boia) si pesmet cu susan ...



dupa care se prajeste in ulei ... cartofii se curata si se taie cuburi ... se pune la fiert in apa cu sare ...


cand sunt gata fierte se strecoara apa ... ciupercile se taie felii si se scurge de lichid ...
Se ia o tava mai mare ... se pun feliile de carne (daca nu incape toata cantitatea de carne nu va ambalati ... o mancati separat)


peste se pune un strat de cartofi,




apoi un strat de ciuperci




si cascaval ras ... se pune totul la cuptor in jur de 20 minute ...


Si gataaaa!!!





Pofta mare!!!

5 comentarii

Foarte bine arata snitelele, cred ca sunt o nebunie!! GROZAVE! O saptamana frumoasa iti doresc!! :)

REPLY

M-ai nimerit...cu reteta asta. E chiar ce-mi place - piept de pui, ciuperci, cascaval - dar n-am facut niciodata. Noroc ca ai avut inspiratie .....

REPLY

Iulia multumesc ...intradevar au fost grozaveeeee...

Diana ... stai sa vezi ce nebunie va iesit cand o sa respect reteta originala ... unde in loc de cartofi punem rosii cherii ... si in loc de casacaval punem - mozzarela ... hmmmmmm cred ca trebuie sa fie la fel de buna ...

va pup

REPLY

In primul rand te saluta o ardeleanca din Cluj !
Si tot in primul rind a inceput "sa-mi ploua in gura" cand am vazut preparatele, cred ca au un gust super !!! In general mancarea din Ardeal gadila papilele gustative in mod placut - ce sa mai spun JOS CU PALARIA !
Am aflat ca adevarata mozzarela se prepara din lapte de bivolita, si intimplator am in casa telemea de bivolita proaspata - am sa incerc ! Spor la treaba si spor in a ne trimite retete cat mai savuroase !!!

REPLY

Anonim, multumesc mult ... sper sa iti placa ... te mai astept pe la mine ,,,

REPLY

Afișări ale paginii săptămâna trecută

Lista mea de bloguri

Popular Posts

Persoane interesate

Tunde's Blog . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates