luni, decembrie 07, 2009



Este primul an de cand e Carla mea pe lume ... in care Mos Nicolae a insemnat ceva ... pana anul acesta i-am putut eu tot explica de Mos Nicolae ca nu era interesant ... iar problema mare era ca nu intelegea de ce sunt doi Mosi ... Nicolae si Craciun ... nici acum nu prea stie ea saraca insa a realizat un lucru daca e Mos Nicolae atunci voi primi cadouri ... daca e Mos Craciun iar cadouri ... pana am ajuns sa vina azi sa ma intrebe ... mamiiii da alt mos mai este ?
Asa ca sambata dimineata ne-am trezit si ne-am apucat de treaba am facut curatenie mare incamera ei, sa imbinam utilul cu placutul nu? am impodobit gemul si camera ... am lasat-o sa lipeasca figurine din silicon pe oglinda cu mos si alte caractere ce reprezinta Craciunul ... totul a decurs cum trebuia ... seara am curatat cizmulitele si le-am pus in geam ... ne-am culcat ... iar a doua zi dimineat mare a fost surpriza ...insa pana la surpriza mai este ... pt ca printesa mea a uitat de cadouri si de Mos ... dimineata s-a trezit si in pat a stat mult si bine, am auzit-o cum se intindea ... am luat repede aparatul si am fugit la ea in camera ... cand o vad intinsa ca o broscuta ...

o intreb usor si cu un ton de curiozitate ... da A fost Mosu pe la tine? urmatoarea secunda un urlet de bucurie ... si fuga la geam ... dupa care nu am auzit decat ... oaaaaaaaaa... oaaaaaaaaaaaaa... mamiiii uiteeeeeeeeeee Alba ca zapada,

mami uiteeeeeeeeee plastelina,

mamiiiii uiteeeeeeee multi pantofi de printese ...

mamiiiiiiiiii un lantisor, o pijama cu printese ...



mamiii uite puzzele cu printeseeeee

si uite asa ne-am bucurat cu mare drag de Mos Nicolae care a fost fff generos ... avand in vedere ca a fost mosul bunicilor, al gradinitei, al strabunicii si a lui mamai si a lui tati ...
Si bine inteles ne-a mai adus dulciuri, fructe ...

Tot ce imi pare rau este ca a ratat venirea lui Mos Nicolae la gradi avand in vedere ca a fost bolnava ... asta e ...



Sarbatori fericite !!!

Afișări ale paginii săptămâna trecută

Lista mea de bloguri

Popular Posts

Persoane interesate

Tunde's Blog . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates