luni, februarie 09, 2009

Aceasta leapsa interesanta am primit-o de la Laura ... mi se pare interesanta pt ca si eu sunt curioasa cum ati aratat in tinerete ...

Nu am multe poze din tinerete pe calculator ... pt ca nu am scaner ... am doar cateva poze scanate de mult si un filmulet facut la nunta mea ... unde operatorul a facut o introducere cu pozele noastre de cand eram mici si pana in prezent ...

La 18 ani ... poza de pe diploma de bac



20 ani



24 ani



25 ani



26 ani




Si filmuletul ... aici gasiti si poze de bebe ... copil, adolescent si acuma





27 ani




Prezent 29 ani


Dau leapsa mai departe la Bucataresele vesele, Margutza, Aimee, Ella, Isabela Cuisin si la cine mai doreste ...

5 comentarii

Tare faine pozele si destul de buna ideea... numai ca eu nu prea am poze de cand eram mica... si putinele care le am nu le am aici ci acasa la mama...
Dar am sa incerc sa incropesc ceva.
Cealalta leapsa nu am luat-o ca nu prea am intele sce trebuia sa fac... dar ma rog, sper ca n-am creat probleme.. :)
Intr-una din poze esti leit Carla :).
Va pupam

REPLY

Tunde , sincer tu esti neschimbata :P Parca timpul nu a trecut pentru tine :) cel mai mult imi place cum iti statea blonda. am sa rasfoiesc si eu albumele cu mine si saptamana asta postez oe blog.

Pupici

REPLY

Isabela ... nu e chiar asa ... m-am schimbat ... cel putin kg in plus si-au lasat amprenta ... dar las ca le vine eu de hac ... hi hi
merci

REPLY

Aimee nu ma supar cum sa ma supar ... se intelege ... cu cealalta leapsa trebuia o data sa enumeri obiectele din casa ta pe care le-ai schimba adica nu iti place si vrei sa le schimb, apoi o alta intrebare era ce nu ai pune nici o data in casa ta ... dar nu e nici o suparare stai linistita ...
va pup

REPLY

pupam cu drag...am popstat...ce am avut in comp..adevarul e ca din tinerete nu mai am nimic.

REPLY

Afișări ale paginii săptămâna trecută

Lista mea de bloguri

Popular Posts

Persoane interesate

Tunde's Blog . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates