vineri, ianuarie 23, 2009

Dupa cum bine stiti acum o saptamana Carla a implinit 3 ani ... asa ca saptamana trecuta tot in sarbatorit am tinut ... marti la gradinitita, sambata si duminica acasa ... am avut musafiri ... ne-am distrat super si am avut un tort minunat ...am primit multe cadouri, 2 laptopuri, 2 bluze, o haina de pat cu Nemo, o gentuta superba in forma de caine, cioco, agrafe de par, vase si o bucatarie pt gatit, si bani ... va invit sa urmariti cateva poze si filmuletul ...

De la Ziua Carla 2009


Cu Cori

De la Ziua Carla 2009



Niki cea mai buna prietena a Carlei

De la Ziua Carla 2009



A primit un laptop de la Niki si una de la bunica ...

De la Ziua Carla 2009


Cu Vlad

De la Ziua Carla 2009


Invata sa foloseasca laptopul


De la Ziua Carla 2009


Paul, Vald si Carla


De la Ziua Carla 2009


Cu Marci dupa o ciocolata ...


De la Ziua Carla 2009



Vedeta serii a fost Barbie - tortul


De la Ziua Carla 2009


Tortul

De la Ziua Carla 2009


Fetele au fost tare mirate ...

De la Ziua Carla 2009


Erau gata sa strice tortul numai sa vada ce e acolo

De la Ziua Carla 2009


prima felie merge la Carla

De la Ziua Carla 2009


Cel mai bun de pe tort a fost martipanul


De la Ziua Carla 2009


Cu nasa Alina

De la Ziua Carla 2009


Happy Family

De la Ziua Carla 2009


Cu strabunica





Cam atat ... week and placut pt toata lumea ..

Afișări ale paginii săptămâna trecută

Lista mea de bloguri

Popular Posts

Persoane interesate

Tunde's Blog . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates