sâmbătă, aprilie 26, 2008



Am ajuns si la Sarbatorile de Pasti ... in pasi repezi ... abia a fost Craciunul ... in fine ... pregateala, curatenie mare, pe care am terminat-o asa in mare ca timp de unde ... cumparaturi, unde vezi o groaza de oameni disperati ... problema era ca erau si multi ... foarte multi ... iar acum stau si astept sa fiarba ouale ... ca sa le pot vopsi ... pana acum nimic nu a iesit cum ama vrut ... toate o iau razna ... aseara la ora 8 inca eram in operatie alaturi de seful meu ... oboseala acumulata in ultima saptmana ... abia astept sa termin cu toate sa pot sta doua zile linistita ...


Ce am vrut eu sa zic ca va doresc Sarbatori Fericite ... si tot binele de pe lume ... tuturor si chiar daca in noaptea asta se intampla minunea eu va zic Hristos a Inviat!

Afișări ale paginii săptămâna trecută

Lista mea de bloguri

Popular Posts

Persoane interesate

Tunde's Blog . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates