marți, noiembrie 04, 2008



Aseara dupa ce am culcat casa ... adica pe Carla si Paul ...am ramas singura in camera mare ... pt mine acele momente de liniste si singuratate sunt foarte importante ...sunt singurele momente din zi in care pot sa ma ocup de mine, stiti voi ...epilat, spalat pe par, manichiura, pedichiura, un blog nou etc ...insa ieri am fost foarte obosita dupa o zi grea ... asa ca dupa culcarea familiei ...m-am intins pe canapea si am inceput sa butonez televizorul ... nimic nu era la tv ce sa imi placa ...pana am mutat pe un post maghiar si am vazut ca incepe un film ... destul de vechi parea ...insa din prima clipa mi-am dat seama ca este vorba de Pretty Woman cu Richard Gere si Julia Robert ... asa emotii m-a cuprins ...o bucurie care de mult nu a pus stapanire pe mine ...
Cand eram adolescenta a fost filmul meu preferat ...de fiecare data cand ma uitam la film plangeam ...un film extraordinar care si dupa atatea ani imi creaza o buna stare ... Poate va mira cum pot sa ma bucur pt un film ... ei uite si m-am mirat de mine ...pot sa zic ca tot timpul filmului imi intrau clipe din adolescenta mea, unde am vazut prima data acest film, cum era cand eram fata tanara si stateam acasa cu ai mei ...mamaaaa deci a fost frumos... s-a terminat filmul si din nou m-a apucat plansul ...


Voi aveti filme care va emotioneaza ?...un film care va placut asa de mult ca si a 10 oara va place si va emotioneaza? Care sunt acele filme? ...sunt curioasa ...iar acum va las niste segvente din film poate mai sunt intre noi fani Pretty Woman...





Afișări ale paginii săptămâna trecută

Lista mea de bloguri

Popular Posts

Arhivă blog

Persoane interesate

Tunde's Blog . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates