marți, noiembrie 04, 2008

Jocurile sunt acele activitati care uneori ma decupleaza ... sunt o obsedata in ce priveste marele joc The Sims ... am facut rost de sims 1 si 2 ... am toate seriile scoase de EA Game si imi place la nebunie ... poate o sa radeti de mine ca la 28 ani eu inca ma joc pe calculator ... ce sa fac asta este un mod de a ma decupla ... si jocul The Sims il joc cred ca de 8 ani ...si inca nu m-am saturat ... chiar si colegii de facultate radeau de mine cand le povesteam ca intre 2 cursuri invatate acasa mergem la cumparaturi (normal asta virtual)pt diferite accesorii pt acest joc, haine, mobila si altele... pt cine nu stie acest joc consta dintr-o viata virtuala ... iti creezi personajul principal care poti fi chiar tu, iti poti face familie, poti avea animale de companie, merge la lucru si din banii castigati iti cumperi casa, haine, mobila ce trebuie intr-o casa, poti merge in oras la distractie, in vacata, poti ramane gravida si sa ai tripleti sau chiar mai mult ...pe mine m-a fascinat acest joc mereu ... am dus jocul la capat cam de 2 ori timp in care m-am nascut, am crescut, am facut facultate, am lucrat,mi-am construit o casa, am avut familie, am imbatranit si am murit ...
Carla e la fel de fascinata ca si mine, sta de multe ori la mine in brate si se uita ce fac... si rade de figurile care se misca ...








Voi cum sunteti cu jocurile de calculator? va plac?

1 comentarii:

Si eu intru in club!!! :P
Am jucat cu atata ardoare nebunia asta de joc, incat la un moment dat, mi-a aparut in mesaj de la "creatorii" jocului care ma felicitau pentru ca am ajuns atat de departe :)))
E super-fain si as mai juca si-acum, dar din pacate, nu prea mai am loc de Bogdi :D

REPLY

Afișări ale paginii săptămâna trecută

Lista mea de bloguri

Popular Posts

Arhivă blog

Persoane interesate

Tunde's Blog . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates