marți, noiembrie 25, 2008


Inainte sa redau articolul gasit despre etapa II si III as vrea sa va spun cum s-a intamplat la mine faza II si III. Deci am trecut de etapa I inducerea sau introducerea ... in 2 sapt organismul meu a scapat de zahar ... fie sub forma de glucide, fructoza sau alti derivati din zaharuri ... a fost greu dar am reusit ... dupa 2 saptamani cantarul arata minus 6 kg ... bine nu? in etapa II - pierderea in greutate ...cantarul se va misca mai greu ... cam 1-2 max 3 kg saptamana ... care zic eu ca e bine ... etapa a doua este foarte bine venita pt ca putem sa introducem in dieta noastra un pic de fasole boabe, nucile, semintele de floarea soarelui, de dovleac, migdalele, din cand in cand putem gusta un pic de branza dar important branza sa fie consumata cu legume nu cu proteine adica nu cu carne ... branzeturile care pot fi consumate cu moderatie sunt : mozzarela, camembert sau pt cei care nu stiu aceste soiuri casacavalul facut din lapte de vaca ... important sa apara pe eticheta ...ca este obtinut din lapte si nu e ceva artificial ca sunt multe ... nu luati casacaval light sau ma rog cu continut de grasime mica ca nu e ok ... luati ala cu continut de grasime mai mare ... din smantana la fel, pt ca noi urmarim de fapt cu aceasta dieta carbohidrati putini ... asta nu inseamna ca trebuie exagerat cu grasimile ... nu ... se mananca cu moderatie ...
In articolul de mai jos o sa cititi ca trebuie sa calculati aportul de glucide ... ei eu nu am facut-o niciodata ... eu am citit cartea lui Atkins si nu scrie nicaieri ca trebuie calculat aportul de glucide ... daca respecti cu strictete regulile din etapa I si II credeti-ma nu este necesar sa calculam nimic pt ca nu trecem de necesarul de glucide pe zi ...
Etapa III este prementinerea ... aici deja am slabit (eu inca sunt in etapa II) ... avem kilogramele dorite si treptat incepem sa introducem alimente in dieta noastra pe care nu le-am mancat pana acum ... etapa III este foarte importanta ... stiu dupa mine ... deoarece acum 6 ani cand am tinut Atkinsul am sarit peste pasul III si IV si am luat kg inapoi ... am ramas insarcinata si cu sarcina am luat 45 kg ... foarte mult ... si credeti-ma si astazi regret ca nu am ascultat de nutritionistul meu ... multumita lui am o fetita sanatoasa ... insa am fost mai mult cu aproximativ cu 50 kg decat trebuia ... spun toate astea pt ca eu am mai trecut prin aceasta dieta ... stiu ca functioneza ... un exemplu foarte puternic pt mine este tatal meu si prietena mea din copilarie Loredana ... tatal meu a tinut aceasta dieta impreuna cu mine acum 6 ani...diferenta intre mine si el este ca el a respectat cu strictete regulile ... a trecut peste faza III si Iv nu ca si mine ... de cand a slabit nu a mai pus pe el decat cateva kg si tensiunea lui este ok ... tatal meu este hipertensiv si a fost obez ... nu a fost foarte gras niciodata dar indeajuns cat sa nu faca bine tensiunii si sanatatii lui, probleme la coloana care din cand in cand mai apar dar nu ca si inainte ... si ar mai fi multe de zis dar o las pe data viitoare ... intre timp va las sa cititi articolul gasit de mine ... desi nu e exacta dar voi face eu completarile ...

Etapa II - Pierderea in greutate

Ritmul accelerat de slabire din prima etapa devine mai lent si stabil in cea de-a doua, datorita introducerii treptate a alimentelor bogate in nutrienti. Prin varietatea de optiuni oferite, aceasta etapa este ideala pentru cei care vor sa slabeasca doar cateva kilograme, sau pur si simplu sa adopte un stil de viata sanatos.


Aceasta etapa iti da cu adevarat posibilitatea de a crea un regim propriu, adecvat necesitatilor tale, prin alegerea si combinarea celor mai hranitoare alimente. Aportul de glucide, limitat la 20 g pe zi in etapa precedenta, creste treptat la 25 g, adaugand cate 5 g pe zi, pana cand pierderea in greutate este incetinita.


Masurarea continutului de glucide este esentiala pentru un control eficient al dietei. Continua aceasta etapa pana cand cantaresti cu 3 -5 kg in plus fata de greutatea dorita.

In continuare, glucidele pot fi obtinute doar din legume. Spre deosebire fata de prima etapa, portiile de legume devin mai numeroase si se pot adauga nuci, seminte si unele fructe. Aceasta etapa nu consta in inlocuirea proteinelor si lipidelor cu glucide, ci in modificarea raportului dintre acestea, in favoarea lipidelor si proteinelor.

Inducerea este poate cea mai usoara etapa a dietei Atkins, deoarece consta intr-un regim strict care functioneaza intotdeauna. Dar, odata cu intrarea in cea de-a doua etapa, pe masura ce regimul ofera mai multa libertate, tentatiile devin mai mari si riscul de a pune kilogramele inapoi creste.


Pe durata urmatoarelor luni, te poti adapta la un nou stil de viata care iti va asigura o stare buna de sanatate. Din acest motiv, etapa II este un moment de rascruce in care vei afla care sunt parametrii stilului tau de viata. Vei descoperi nivelul maxim al aportului de glucide care poate fi suportat de metabolismul tau, pentru a continua pierderea kilogramelor in plus. Odata ce afli cum reactioneaza corpul tau si cum poti adauga noi alimente in dieta, pentru a continua sa slabesti, vei dispune de toate informatiile de care ai nevoie pentru a te bucura de silueta pe care ti-o doresti.


Desi este mai permisiva decat Inducerea, etapa II iti va permite sa pierzi in continuare din greutate si sa arzi grasimile in plus. Ritmul in care kilogramele si centimetrii din talie dispar este mai lent decat in prima etapa.




Etapa III -a prementinerea

Aceasta etapa trebuie demarata atunci cand depasesti cu 3-5 kilograme greutatea dorita. Etapa este conceputa ca o perioada de tranzitie in care iti poti perfectiona obiceiurile alimentare pentru un stil de viata sanatos.


Aceasta etapa, la fel ca si precedenta, consta in cresterea aportului de glucide, corelata cu pierderea in greutate. In fiecare saptamana, consumul de glucide trebuie crescut cu 10 grame. In mod ideal, aportul de glucide este marit pana cand slabesti mai putin de jumatate de kilogram pe saptamana. Continua aceasta etapa pana cand ajungi la greutatea dorita, pe care trebuie sa o mentii. Scopul final este atingerea echilibrului individual a aportului de glucide (Echilibrul Glucidic Atkins), la care nici nu te ingrasi, nici nu slabesti.


Mentinerea unei greutati adecvate are un rol deosebit de important in bolile cardiovasculare, hipertensiune arteriala si diabet. Pe masura cresterii aportului de glucide cu cate 10 grame pe saptamana, pacientii ajung la un punct in care nu mai slabesc. Daca ai atins greutatea dorita, ramai la acest nivel timp de o luna, inainte de a creste consumul de glucide cu inca 10 grame pentru a vedea daca incepi sa te ingrasi. Daca ai inceput sa pui in greutate, scade cele 10 grame si ai ajuns la starea de echilibru numita Echilibrul Glucidic Atkins.


Pierderea in greutate nu se produce in mod uniform -daca in urma unei cresteri a aportului de glucide observi ca nu mai slabesti, dar ca, dimpotriva, iei in greutate, trebuie sa te intorci la etapa precedenta. Desi poate dura chiar si trei luni pentru a pierde ultimele kilograme in plus si sa descoperi Echilibrul Glucidic Atkins, ritmul lent in care se intampla acestea este esential pentru reusita dietei.

sursa: Romedic

Maine ultima etapa si concluzia ...

P.S. am uitat sa precizez ca in continuare e foarte important miscarea ... mai ales pt cei care au depasit varsta de 35 ani ... elasticitatea pielii este mai scazuta decat in tinerete ... ca sa nu riscam un exces de piele pe burta sau alte zone a corpului (spun asta persoanelor care vor sa slabeasca mai multe kg decat10 )... faceti miscare ... in fiecare zi de preferat ... daca nu e posibil macar de 3 ori pe sapt si insistati pe zonele cu probleme.

Afișări ale paginii săptămâna trecută

Lista mea de bloguri

Popular Posts

Arhivă blog

Persoane interesate

Tunde's Blog . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates