marți, noiembrie 04, 2008

Ingrediente:

- 600 g faina din care 300 g alba si 300 g integrala
- apa calduta - 350 ml
- sare - 2 lingurite
- ulei - 2 linguri eu v-as recomanda ulei de masline ca e mai bun la gust
- drojdie - daca e uscata un plic ... daca e proaspata 1 cub jumate

Eu am inceput ca pregatirea drojdiei ... daca drojdia folosita e uscata atunci ... dupa ce cantarim faina facem un cuib in mijloc unde punem drojdia uscata si peste 3 linguri de apa calduta si se lasa asa 20 min ... dupa 20 min va fermenta si va creste putin ... daca folositi drojdie proaspata ca si mie .. atunci intr-un vas se pune un pic de lapte, zahar si faina apoi drojdia sfaramitata intre degete si se lasa la cald sa creasca ...

Photobucket

dupa 15 min m-am apucat de treaba ... am luat drojdia crescuta l-am pus peste faina

Photobucket

si am dat drumu la robot (eu am folosit pt framantat robotul de bucatarie)

Photobucket

intre timp am adaugat sarea si din cand in cand apa,

Photobucket

cand e gata ... aluatul se desprinde de peretii vasului ... am adaugat uleiul si am framantat un pic si cu uleiul ... dupa care aluatul obtinut l-am pus la dospit la cald o ora ...dupa o ora a crescut frumos ... am luat aluatul crescut si l-am modelat in functie de tava folosita (tava pt chec) si apoi am asezat aluatul in tava unsa cu unt si tapetata cu faina ... si am lasat aluatul sa creasca inca 30 in tava ...

Photobucket

Dupa 30 min a crescut frumos ... si l-am bagat in cuptor 30 - 40 de min ... dupa 35 de min s-a copt ...am scos tava cu painea din cuptor ... si in stare calda am scos painea din tava ... l-am uns bine cu apa rece ...

Photobucket

a iesit lucios ... si gataaaa ...Sipping Tea

Photobucket

Afișări ale paginii săptămâna trecută

Lista mea de bloguri

Popular Posts

Arhivă blog

Persoane interesate

Tunde's Blog . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates