joi, noiembrie 20, 2008

Cu mici intarzieri am reusit azi sa strang pozele facute sambata seara ... totul a fost foarte ok ... si mi-ar fi placut mai multe poze dar am uitat sa incarc bateriile de la aparat asa ca nu sunt multe ... asta e ...




Iar acum poze cu cadourile primite ... anul acesta am primit multe cadouri si foarte utile ... multumesc pt toata lumea ... de la Alina si Cristina am primit pahare de sampanie ... portocalii culoarea mea preferata si un ornament pt craciun pt ca ador Craciunul ...



de la Marcela si Vlad am primit un aparat de gatit pe aburi ... asta pt ca sunt la cura ... (minus 14 kg)... am gatit sapt asta cu ea si e super ...



de la Cristina ... am primit un expresor de cafea ... pt ca imi place cafeaua proaspata si calda ...


de la mama si tata am primit 2 covoare ...

Carla este cea mai fericita ca are pe ce sta ...





de la bunicuta mea am primit un tort de castane ... drept e ca nu am mancat din tort dar pot sa va zic ca toata lumea a zis ca a fost delicioasa ... de la socrii mei si cumnateii mei (OVI si Moni) am primit o masa ...


care ocupa loc putin si se poate desface ... pt ca stau la bloc unde spatiul e mic ... iar de la sotul meu cel drag ... am primit o seara super la restaurantul Queens unde am petrecut cu toata lumea. Inca o data multumesc pt tot ... toate cadourile imi sunt foarte utile si ma bucur mult ca le am.

Afișări ale paginii săptămâna trecută

Lista mea de bloguri

Popular Posts

Arhivă blog

Persoane interesate

Tunde's Blog . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates