miercuri, ianuarie 19, 2011


Anul acesta am zis ca ma inscriu si eu la acest concurs, cui ii plac retetele mele poate sa ma voteze pe Gustos.ro la categoriile Feluri Principale si Deserturi ... trebuie doar sa va faceti un cont in caz ca nu aveti ... si sa votati la categoriile mai sus mentionate la Tunde's Blog.

Retetele care participa sunt urmatoarele:

Feluri principale:

Chiftelute de mazare cu chipsuri


Clatite Hortobagy cu carne si ciuperci


Piept de pui umplut cu ciuperci, rucola si rozmarin cu garnitura de legume totul gatit la steamer



Deserturi:

Bombe de martipan


Prajitura cu mere "Prajitura bunicii"


Desert cu budinca rapid si simplu


Eu am votat deja retetele preferate a "colegilor" mei.

Va multumesc!!!

Tunde Pantea

Afișări ale paginii săptămâna trecută

Lista mea de bloguri

Popular Posts

Persoane interesate

Tunde's Blog . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates