luni, septembrie 14, 2009



Ingrediente:


- 1 kg de cartofi
- 300 g sunca
- 500 ml lapte
- 120 g de cascaval
- rosii cherry

Cartofii se spala si se curata, sunca se taie fasii ... tava in care vom gati se unge cu un pic de ulei de masline, cartofii se taie rondele si se aseaza in tava se stropeste cu 2 linguri de ulei de masline, se pune peste sunca taiata fasii. Lapte se amesteca cu continutul plicului "Ideea Zilei - Cartofi cu sunca la cuptor" ... se amesteca bine pana se omogenizeaza ... si se toarna peste cartofi si sunca ... se acopera cu folie (eu l-am acoperit ca sa fie sigur ca cartofii se inmoaie )si se pune la cuptor 30 min ... dupa 30 min se scoate tava din cuptor, inlaturam folia si ornam cu rosii cherry si cascaval dupa care il introducem inapoi in cuptor inca 20 min ...

Se serveste cald cu patrunjel verde! si salata (Salata din salata verde si rosii cherry, reteta salatei in postul urmator)sau acrituri.

POfta buna!!!!

1 comentarii:

buna,am facut si eu,dar,mi se pare cam sarat amestecul.

REPLY

Afișări ale paginii săptămâna trecută

Lista mea de bloguri

Popular Posts

Persoane interesate

Tunde's Blog . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates