sâmbătă, august 08, 2009





Inspiratia mi-a venit joi seara cand urmaream emisunea Vacsora Csata de la RTL KLUB post maghiar ... o emisiune asemanatoare celei de pe Prima Tv - Cireasa de pe Tort ... un cunoscut cantaret maghiar de origine Svaba ... a gatit specialitati Svabesti ... tot meniul e excelent ... asa ca am notat retetele si aseara am si incercat desertul ... care va pot spune ca a fost delicioasa ... combinatia aromelor : mar cu scortisoara ma omoara ... mereu mi-a placut mult ... dar acum sa trecem la treaba:

Ingrediente:

Facem prima data aluatul de clatite care urmariti sa fie mai groasa decat o faceti deobicei nu ffff groasa insa un pic mai groasa ...

- 3 oua
- 250g - 300g faina
- 300 ml lapte
- apa minerala (ochimetric)
- 2 linguri de zahar pudra
- o lingura de ulei de floarea soarelui
- un varf de cutit de sare



"Umplutura":

Eu am primit de la socrii niste mere de gradina ... ffff delicoasa insa un pic cam coapte si puntin cam lovite ... asa ca feliile mele de mere nu arata fff bine ca atrebuit sa scot ce nu era bun ...

- 700 - 800 g mere
- 2 linguri de scortisoara pudra


Si ulei de floarea soarelui pt prajit ...

Ouale cu zaharul se pune intr-un vas mai adanc si cu ajutorul mixerul se bat bine,



apoi se adauga faina si laptele treptat ...



cand am incorporat faina si laptele in aluat punem un pic de apa minerala si lingura de ulei ...



daca vi se pare ca aluatul nu e destul de gros mai puneti putina faina ... apoi puneti aluatul afrigider pana pregatim merele ...

Merele se spala si se curata de coaja ... scoatem cotorul cu dipozitivul acela special de scos cotorul ... daca nu aveti nici o problema taiat marul in doua si scobiti cotorul ... apoi taiat merele felii de vreo 1,5 cm ... asezati-le pe o farfurie si presarati peste feliile de mere scortisoara ... cu mana uniformizati scotisoara pe mere ...



dupa care scoatem aluatul de placinta din frigider ...

Punem aluatul obtinut intr-o farfurie sau un vas mai mic sa ne fie mai usor de rostogolit feliile de mere in aluat ...



si incepem sa trecem fiecare felie de mar prin aluatul de placinte (ca si cum dam feliile de carne prin ou) ... intre timp am incins intr-o tigaie uleiul si punem feliile de mere pt prajit ... le prajim pe ambele parti ... si gata ....

Se serveste cald cu zahar pudra peste si scortisoara ...



sau rece ... oricum e fff bun ... pot sa zic ca micul meu dejun azi dimineata a fost aceste felii de mere cu o cana de lapte rece si a fost fffffff delicoasa ...



Pofta buna!!!!

P.S. scuze pt claritatea pozelor ... inca nu am aparat ..

2 comentarii

Buna, frumoaso :) Ai un premiu la mine, sa le iaei cand ai timp. pupici si duminica placuta. as vrea si eu merele astea da nu pot ca tre sa tin dieta :((

REPLY

Nu am citit reteta in amanuntime,cred ca am facut ceva asemanator!dar altceva vreau sa-ti spun:si eu urmaresc emisiunea uneori!invitati simpatici si interesanti,retete bune si ambient pe masura!!!!!!!te pup!duminica faina!!!!!

REPLY

Afișări ale paginii săptămâna trecută

Lista mea de bloguri

Popular Posts

Persoane interesate

Tunde's Blog . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates