luni, iunie 29, 2009



Vineri dimineata ... ziua a inceput prost ... protv anunta dis de dimineata tragica veste ... Michael Jackson a trecut in nefiinta ... cum? nu pot sa cred? reactia mea si a sotului meu ... ziua a fost asa fara chef, parca un gust amar imi era in gura mereu, un nume imi bantuia gandurile ... Michael Jackson ... am plecat la munte 2 zile si a fost super ... am uitat pt o clipa ceea ce a zguduit o lume intreaga ... aseara cand m-am intors am deschis tv-ul si un urlet cunoscut si parca plin de durere mi-a strapuns urechile ... Michal & Janat Jackson - mergea piesa Scream ... atunci m-am trezit la realitate ... nu este un vis urat ... a murit ... in cateva clipe amintiri placute mi-au navalit mintea ... eram la liceu ... in pauza ... pe coridoarele scolii la boxe se auzea piesea Thriller ... cu totii dansam si radeam ... Michael a fost simbolul tineretii noastre ... albumurile lui mi-au insotit intreaga tinerete ...
Toata seara am urmarit MTV ... topul 40 Michael Jackson ... si am stat uimita ca fiecare melodie o stiam ... stiam versurile ...
Trist este ca un om de calibrul lui Michael Jackson a sfarsit asa ... si din nou imi vine in minte o melodie ... You are not alone ... mii de fani stau alaturi de el si acum ... si sunt sigura ca moartea lui nu va fi uitata in curand de nimeni ... un om remarcabil, un artist adevarat, un exemplu pt tineri ... chiar daca nu a avut o viata privat de invidiat ... ca si artist a fost intradevar un "Superstar" ... imi pare rau ca nu va mai avea ocazia sa ne incante cu dansurile lui si concertele lui remarcabile ... insa cantecele lui mereu o sa fie in minetea mea si in sufletul meu ...
Din nou a murit un om remarcabil, un om pe care nu l-am pretuit cum trebuia cat a fost in viata ... asa se intampla mereu ...
Dumnezeu sa-l odihneasca in pace ...

Afișări ale paginii săptămâna trecută

Lista mea de bloguri

Popular Posts

Persoane interesate

Tunde's Blog . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates