marți, aprilie 21, 2009




Cea mai buna prietena a fetei mele este Niki ...am avut ocazia zilele astea sa stau un pic cu fetele, a fost Niki la noi, am iesit cu fetele la Paleu pe lac, a fost foarte distractiv, fetele s-au simtit foarte bine, ca deobicei nedespartite, la gradi dorm impreuna, mananca impreuna, merg la baie impreuna pe toate le facem impreuna ... cand ma uit la cele doua fete mereu ma simt bine, radiaza amandoua ata binedispozitie, atata veselie ... ca uiti de toate ... imi sunt tare drage amandoua mai ales cand se joaca ...ma bucur tare mult ca se inteleg asa de bine, poate pt ca si eu si Cristina mama lui Niki ne intelegem asa de bine, suntem colege si prietene bune pot sa zic ca mi-e ca o sora ... si sufar foarte mult ca este departe de mine, de noi, dar asta e viata ... va invit si pe voi la o doza mare de veselie si binedispozitie ... sa vedeti pozele cu cele doua fete.
















Afișări ale paginii săptămâna trecută

Lista mea de bloguri

Popular Posts

Persoane interesate

Tunde's Blog . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates