luni, martie 10, 2008

Sambata seara am fost in oras doar noi fetele ... am fost la un show ... pe cat de mult am asteptat pe atat de dezamagita am fost ... acuma poate va intrebati cum se poate asa ceva ...
Da am fost la Blue Monday un club destul de renumit in Oradea unde am asistat la un show interesant i-as zice eu ... de striptease ...da fetelor striptease si sincer nu am fost de loc incantata de ce am vazut ....
Ok ...dar sa o luam de la inceput ... seara a inceput destul de palpitant ... la ora 8 am aflat ca la 9 trebuie sa fin in club la mese ... ok m-am grabit eu de numa si am ajuns cu Marcela pe la 9 si 5 min ... am asteptat restul fetelor care au fost colegele mele de servici si inca niste prietene ... am intrat ... biletul a fost 150 000lei vechi ... dupa care ne-a dus un domn la locurile noastre ... 5 locuri la bar ... cand am vazut m-am speriat pt ca cele 5 locuri erau exact in fata ringului de dans ...nuuuuuu nu e de mine acolo, in primul rand nu am venit nici la agatat si nici sa particip live la show ca eram sigura ca daca ramaneam nu scapam fara sa ne dam in spectacol ... ok in final am primit o canapea in loc bun unde se vedem totul ok ... am baut un o cafea si doua pusyfoot (ceva foarte bun din, gref, porto rosii si grenadine) ... la 23:30 a inceput ... 3 baieti s-au pus in scena imbracati in mumii sau ceva de genu ...

Photobucket ... si auzem din spate ...wow ce burta au, da uite ce celulita are ala pe fund, doamne la ala ii zboara suncile ...

Photobucket


nu mi-a venit sa cred ...insa vedeam cu ochii mei ca fetele erau observatoare bune ...
Deci am vazut 2 namile si un pitic ... se vede ca sunt doar niste imitatori ...
Photobucket

cei adevarati chippenddales sunt niste baieti frumosi, cu un corp frumos ... astea erau groaznici ... in fine norocul lor a fost ca au stiut face show si au avut oarecum succes la public ... cei 3 baieti au imbracat cateva costume pe parcursul serii si au incercat sa acopere cat au putut tot clubul ... unu jos, unul sus si unul pe la balcoane cum s-ar zice...
Photobucket
cel mai socant lucru mi s-a parut insa faza cu cearceaful ...ei goi sub cearceaf isi frecau organele de fata sau ce apucau a femeilor ... mamaaaaa cand am vazut, ca se freaca de ele cu goliciunea lor unde apucau m-am bucurat ca nu am ramas la bar ... fetele de acolo erau mereu in scena, sau baietii mereu pe ele .... in fine ... pana la urma ne-am distrat si a fost ok
Photobucket
....conteaza ca am iesit si noi fetele .. si stiti la ce concluzie am ajuns? ca barbatii nostrii sunt de o mie de ori mai frumosi decat cei trei baieti pe care i-am vazut noi acolo ... asa ca fetelor nu ati ratat mare lucru si ca sa vedeti si voi despre ce vorbesc am facut poze ... multe ... o sa pun doar cateva pe blog sa nu fie problema ca pozele... nu sunt tocami cele mai decente ...
Photobucket

Photobucket Photobucket Photobucket asa ca restul le veti vedea aici -click
Iar aici ce a scris presa despre marele show. click

Afișări ale paginii săptămâna trecută

Lista mea de bloguri

Popular Posts

Persoane interesate

Tunde's Blog . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates