miercuri, august 18, 2010

Duhoare insuportabila in tot cartierul !!! numai suport

Prin acest post as dori sa cer ajutorul bihorenilor, chiar daca nu locuiti in zona afectata semnati petitia ... da daca reusim sa facem ceva ... pt ca eu una numai suport ...



Spune NU mirosului ingrozitor de porcine din Oradea Vest


Totul a inceput acum o luna ... cel putin atunci a ajuns duhoarea in cartierul Rogerius din Oradea, o duhoare ce este greu se suportat ... un miros ce te face sa iti pierzi mintile, un miros atata de puternic zici ca zilnic cineva boreste sub geamul meu ... un miros de ceva care fermenteaza, fie dimineata, dupa masa, seara ... apare din senim, noaptea cand dorm mai bine ma izbeste o duhoare care instant imi intoarce stomacul pe dos, numai suport ...
Am ajuns ca in propria mea casa sa nu pot exista decat cu geamurile inchise, sa nu pot manca linistita fara sa nu imi intoarca aceasta duhoare stomacul pe dos, fetita mea de numai 4 ani jumate mereu se plange de miros, ca nu poate manca ca nu suporta mirosul, nu poate dormi linistita din cauza mirosului, sotul meu la fel ... si nu suntem singura familie afectata bineinteles, oameni in varsta cu boli cronice se plang ca din cauza mirosului fac crize de fiara, gravidele trebuie sa se mute de acasa pt ca din cauza mirosului insupotabil vomita toata ziua ... nu e destul de grav?
Eu zic ca situatia este destul de grava, in media au aparut diferite articole cum ca s-au facut anumite investigatii de unde provine aceasta duhoare ... exista doua posibilitati ... Ferma porcina din capatul cartierului Iosia, sau fabrica de zahar ... nu stiu exact sa va spun de unde vine duhoare dar va spun sigurat ca in aceste conditii vom ajunge in curand la spital ... am depus plangeri dupa plageri atat eu cat si alte persoane si nu se face nimic, a aparut in media si nu se face nimic, suntem disperati pur si simplu ... cum se poate ca in vremurile de azi sa se intample asa ceva, strainii care trec granita pe la vama Bors fug mancand pamantul de mirosul emanat, ne miram ca suntem catalogati un popor de tigani si de mizerabili ...

Sunt foarte suparata de aceea va rog ... cei ce stati in Oradea intrati si semnati petitia ca sa putem atrage atentia autoritatilor ca la noi altfel nu se poate ... aici este linkul ...
Va Multumesc!!!

0 comentarii:

 
Tunde's Blog Blogger Template by Ipietoon Blogger Template