luni, noiembrie 23, 2009

Suparata, dezamagita ...ce va fi cu spatiile verzi?

Pe langa ca rezultatele alegerilor de ieri ma nemultumeste ca si pe multi dintre noi ... mai am un off ... de cateva zile ma tot pregatesc sa scriu ce mi s-a intamplat ... joi 19 noiembrie dupa cum stiti a fost ziua mea ... insa din pacate ziua a inceput fff prost, trist ... pe la 9 dimineata in gradina din fata blocului au aparut 3 tipi ... muncitori de la Selina si de la drumurile orasenesti ... cu ditamai drujba in mana si s-au apucat sa taie copacii din fata blocului ... in cateva ore ... din fata geamului meu au disparut 4 copaci frumosi ... 2 brazi, un cires si un cais .... pe langa asta au taiat si boschetii de pe marginea gradinii ... dupa care s-au pus sa manace cu pofta pe banca din fata blocului fara nici o remuscare ...


nu dau vina pe acesti oameni care sunt sigura ca indeplinesc doar niste ordini ... insa am fost ffff revoltata ... cum adica ... peste tot in Europa, America ... majoritatea oamenilor se straduie sa faca cat mai mult spatiu verde, sa planteze puieti ... etc ca sa fie spatiu verde ... ca sa arata frumos, ... de faptul ca copacii ne dau oxigen nici numai vorbesc ... s-au gasit la noi sa distruga munca a zeci de ani a locatarilor acestor blocuri de pe strada pe care stau ... noi acum cativa ani am strans bani ca sa punem spatiul verde la punct, am pus in fata scarii tot feluri de dispozitive ca sa creasca trandafirii peste sa avem ceva frumos, am avut o vie care se catara pe acele dispozitieve si un liliac frumos pe partea cealalta a blocului ... acum nimic ... e pustiu ... si culmea culmilor ... de joi si pana azi copacii taiati, boschetii distrusi, trandafirii taiati, via etc ... stau fara viata in mijlocul gradinii ...


o priveliste dezolanta si trista ... am ramas cu imaginea blocului care si asa mi-e urat ... peste tot beton si beton ...
Am stat si m-am uitat la ce se intampla din geam ... de ce nu am ripostat? pt ca nimeni nu a ripostat ... degeaba ieseam sa fac scandal eu de una singura nu rezolvam nimic ... multumim Domnule Bolojan (primarul nostru ) ... pilosii din nou au castig de cauza ... stiti care e motivul acestor mutilari? LOCURILE DE PARCARE ... nu zic ca nu avem nevoie de parcare ... dar e strigator la cer sa pui parcare sub geamul omului ... oameni buni ganditi-va ...parcarea din fata blocului nostru va fi sub geamul nostru (eu stau la et 1 insa cel de la parter?) ... sa deschizi geamul si sa vezi botul a zeci de masini in fata geamului tau, in fata blocului ... fara pic de spatiu verde ... de ce? cum se poate asa ceva? in spatele blocului nostru este o zona plina de mocirla ... in lateralul blocului la fel ... acolo de ce nu s-a putut face parcari? pt ca sunt cativa pilosi care stau in blocul nostru si blocurile din jur ... de asta ... oare unde vom ajunge? in prag de sarbatori noi vom sta in mormanul de mocirla din jur, cu escavatore si tractoare in jur ... daca nu betoniere ... iar vara vom muri intre paretii de beton de cald ... pt ca nu va mai exista un copac in fata geamului care pe langa ca era frumos mai era si un prilej de umbra ...






Asta este motivul supararii mele ... desi avem 2 masini ... eu si sotul meu ... mai bine ma chinuiam sa parchez decat sa vad numai beton unde arunc cu privirea ... asta e ... inca o data multumim domnule Bolojan !!!!

3 comentarii:

Elena Toma spunea...

Te inteleg, pentru ca avem si noi un domn Bolojan. Acum, cu alegerile astea, este pe toate posturile, mandru de el ca a votat cu cine trebuie... Am o revolta de neam prost in mine si imi vine sa-l scuip romaneste intre ochi. Dar, nu se face sa tratezi pe cineva care seamana (e adevarat, doar seamana, dar asta e!) cu o fiinta umana. N-as putea trai cu gandul ca am fost in stare de asa ceva, dar simt o revolta similara cu un astfel de gest necalificabil. Si noi au tot "curatat" pomii si arata blocurile aiurea, printre straturi de parcari micute. La noi este o mare problema cu parcarea unei masini, dar si distrugerea orasului, in loc sa se ia decizii corecte?...
Si cand ii vad ca se bat cu caramida in piept si spun ca fac totul pentru mine, cetateanul, ca vor sa traiesc bine...!
Cel mai rau imi pare ca a coincis si cu ziua ta! Mi-as fi dorit o zi de bucurie deplina langa printesa Carla si sotul tau, si langa alte persoane care-ti sunt dragi...
Nu te pot alina altfel, decat cu multi pupici sa mai treaca...

Tunde spunea...

Elena draga ... va trece ... totul trece ... daca omul se poate obisnui fara un om drag pe care l-a pierdut asta va fi floare la ureche ... insa e pacat ca unii nu isi dau seama ce fac ... bunica mea cred ca se invarte in mormantul ei ... daca ar vede ca gradina pe care o adora numai este ... ca masinile pe care le urea sunt tot mai multe ... asta e viata ... ne vom obisnui asa suntem facuti sa ne adaptam situatiei ... insa ar trebui facut ceva nu de catre noi ca noi suntem prea mici sa contam ...

Diana Didona spunea...

Si eu te inteleg perfect, pentru ca si la noi, la Piatra Neamt, s- a intamplat la fel; nu numai pentru parcari, dar primaria a avut in plan sa puna peste tot gazon simplu si a taiat gard viu, trandafiri, hortensii si tot felul de flori. Sa vezi tufe de stanjenei sau de crini culcate la pamant... e foarte dureros.
Primarul a spus ca trebuie sa fie peste tot la fel, nu un spatiu verde cu trandafiri si altul cu vizdoage. O prostie .........
Iti doresc si eu multi ani fericiti.
Te pup,
Diana

 
Tunde's Blog Blogger Template by Ipietoon Blogger Template